maandag 3 juli 2017

maar weer een zeemeerminnetje

Vandaag weer een kaartje sinds ik uit het ziekenhuis ben, kan af en toe lekker aan de tafel wat knutselen gelukkig.
Het gaat langzaam beter en de wond is ook nu bijna dicht.
Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge van Md design aan de hand van een sketch die het thema is deze keer. Ook doet mijn kaart mee met de md design divas , de kreadivas en 2 sisters on the blog

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
scrappapier: md design: PK9133 nautical, PK9146 cote d'azur
mallen: CR1331, CR0230
stempel: HT1619
aquarelverf van Talens

10 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Ellen, wat fijn dat je alweer een beetje kunt knutselen!
    een spoedig herstel toegewenst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je vorige blijde post helemaal gemist maar begrijp dat je er ongeveer ook zo bijzit Ellen hihi! Fijn dat het steeds beter gaat en gelukkig kun je weer wat freubelen..anders zijn het wel heel lange dagen kan ik me zo voorstellen!!
    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je al weer een kaartje hebt kunnen maken Ellen, en hij past zeker goed bij onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2 Sistersontheblog.

    ps. het is lastig op je blog te komen, ik wordt steeds doorgestuurd naar andere pagina's(reclame en zo) Heb je dat al meer gehoord?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat de operatie goed is gegaan en dat je alweer een beetje kunt knutselen. Het kaartje is in ieder geval goed geslaagd voor onze challenge. En zoals Nicolette hierboven aangeeft, ik had er ook moeite mee maar heb je pagina eerst helemaal laten laden en toen kon ik wel scrollen zonder doorgestuurd te worden naar andere pagina's.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt met de sketch Ellen!!
    Fijn dat de operatie goed is gegaan... een heel voorspoedig herstel.
    Gezellige dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    PS: Als ik de link van het challenge blog naar jou blog vol, dan laad mijn pc eerst je pagina en gaat dan gelijk doorladen naar een reclame pagina?? Vandaar kom ik dan ook niet meer terug op jou blog. Ben nu via Google op je blog gekomen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het weer wat beter met je gaat naar de operatie.
    Leuke kaart heb je gemaakt met de sketch.
    Zomaar hier gekomen zonder reclame, misschien ben je er nu gewoon vanaf
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje! Bij mij ging het ook goed om zo op je blog te komen. Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief kaartje met het zeemeerminnetje Ellen.
    Ik wens je een voorspoedig herstel.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat het weer wat beter gaat, je kaartje i prachtig.
    Leuk dat je mee doet met onze sketch.
    Groetjes van Judith
    Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Ellen!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog
    Ik heb even terug gelezen, fijn dat het goed gaat en je weer kunt knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen