woensdag 21 juni 2017

Ziekenhuis

Voorlopig zijn dit even de laatste kaartjes die ik plaats. Komende vrijdag word ik opgenomen en zoals jullie weten opnieuw aan mijn heup geopereerd, ik weet niet wanneer ik weer naar huis mag en of ik als ik thuis ben al weer achter de computer kan zitten. Zodra het kan laat ik jullie weten hoe het is.
De kaartjes van vandaag zag ik voorbij komen op Facebook en op het inspiratieblog, ze zijn van Marleen ik heb ze naar mijn idee gemaakt ze zijn erg leuk om te maken.
Deze kaartje doen mee met de challenge van de md design divas en de kreadivas
Tot gauw



gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
scrappapier: md design PK9146 Cote 'd azur
stempels: HT1618, HT1621, HT16222
aquarelverf van Talens


6 opmerkingen:

  1. Drie hele leuke zomerse kaartjes Crealientje!
    Ik wens je heel veel sterkte met je heupoperatie en maar hopen dat het straks weer helemaal in orde is.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten Crealientje!
    Veel sterkte met de operatie vrijdag. Hopelijk ben je weer snel op de been.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi Ellen.
    Succes en een spoedig herstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke zomerse kaartjes en een leuke manier om de stempels te gebruiken. Ik wens je heel veel succes en hopen dat het nu helemaal opgelost wordt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke zomerse kaarten.
    Succes in het ziekenhuis
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf Ellen!
    Leuk dat je inspiratie hebt gevonden op mijn blog.
    Je kaarten zijn super.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen